Priser og kontakt

Priser

 
Depositum:

Ved godkendelse af jeres reservation skal der betales depositum, således kr. 1.000,- ved almindeligt selskab og kr. 2.500,- ved ungdomsfester.

Efter arrangementet sendes en slutregning, hvor depositummet bliver fratrukket, såfremt at ordensreglerne har været overholdt. 

Rengøring:

Rengøring koster: kr. 570,- som minimum og derefter kr. 275,- i timen.

Lejepriser:

Den lille sal (op til 30 personer) koster kr. 1.900,-

Den store sal (op til 80 personer) koster kr. 2.200,-

Hele huset (op til 120 personer) koster kr. 3.300,- 

Hvis du ønsker at forberede dit arrangement dagen forinden eller ønsker at bruge dagen efter til oprydning og deslige, bedes du booke de ønskede ekstra dage. 

Vær dog opmærksom på at hver ekstra dag vil blive påregnet kr. 500,-

Madlavning i køkken:

Ønsker I at bruge køkkenet til madlavning koster dette: kr. 400,-

Betaling:

Ved godkendelse af din reservation vil du blive bedt om at indbetale depositummet på den anviste konto. Den resterende leje opkræves umiddelbart efter lejemålets slutning, hvortil depositummet vil blive fratrukket, såfremt at ordensreglerne har været overholdt. Der kan ske tillæg i forbindelse med ekstra rengøring og eventuelle skader og mangler af inventar.


 

Kontakt

Adgang til lokalerne: 

Koden til nøgleboksen oplyses dagen før dit arrangementet ved en opringning til 20491226.

Kontakt:

Har I spørgsmål bedes i henvende jer til lej@ansselskabslokaler.dk eller 20491226.


 

Lejebetingelser:
  • Lejer skal være fyldt 18 år.
  • Lejer skal ved godkendelsen af reservationen indbetale depositummet på anviste konto med anførelse af navn og lejedato. Den resterende leje opkræves umiddelbart efter lejemålets slutning, hvortil depositummet vil blive fratrukket, såfremt at ordensreglerne har været overholdt. Der kan ske tillæg i forbindelse med ekstra rengøring og eventuelle skader og mangler af inventar.
  • Lejer vil ikke blive kompenseret ved tab eller skade på egne ejendele eller fødevarer, samt drikkevare, da dette er lejerens eget ansvar og Ans Selskabslokaler hæfter derved ikke.  Lejer vil hellere ikke blive kompenseret, hvis arrangementet afsluttes før tid. Yderligere er det ikke muligt ved aflysning at få depositummet tilbage.  
  • Lejer er økonomisk ansvarlig for eventuelle skader på de lejede faciliteter og inventar, forvoldt af lejer eller dennes gæster
  • Lejer har pligt til uopfordret at oplyse om evt. skader.
  • Fyrværkeri kræver politiets tilladelse.
  • Personer og genstande, som måtte komme til skade under udlejning af huset, herunder bl.a. gæster, medhjælper i køkkenet, samt serveringspersonale er ikke dækket af Ans Selskabslokalers forsikring og er derfor lejers eget ansvar.
  • Lejer har ansvar for lokalerne i det lejede tidsrum og for at låse Ans selskabslokaler forsvarligt af (lukke døre og vinduer) og slukke alle elektriske apparater, maskiner og lamper.
  • Ved ungdomsfester skal der være 1 voksen tilsynsførende pr. 10 gæster til stede under hele arrangementet.
  • Lejer er ansvarlig for eventuelle myndighedstilladelser, der knytter sig til lejers arrangement.
  • Lejemålet må ikke anvendes til religiøse foreninger, ceremonier og forsamlinger.
  • Lejer accepterer og indestår for overholdelsen af Ans Selskabslokalers ordensregler
  • Ved almindeligt selskab opkræves et depositum på kr. 1.000,- og for ungdomsfester et depositum på kr. 2.500,-
  • Lejer må ikke videreudleje eller overdrage lejemålet til tredjemand, uden udlejers skriftlige accept.
  • Ved mangler, skader eller manglende rengøring i forbindelse med nøgleovertagelse af lokalerne, skal lejer straks meddele dette til Ans Selskabslokaler. Der kan ikke ved efterfølgende afleveringsforretning reklameres eller kompenseres for ovenstående, såfremt lejer ikke har gjort indsigelser ved overtagelsen af lokalerne.

 

Information om brugerdata og persondatapolitik

Informationerne er tilgængelig på følgende sider (åbner i nyt vindue):

Persondatapolitik

Brugerdata & cookies